Doe mee

Op 19 maart kiest Houten een nieuwe gemeenteraad. GroenLinks wil een mooi resultaat boeken bij de verkiezingen. Want hoe meer GroenLinks-stemmen, hoe meer raadsleden en dus meer invloed op het gemeentelijk beleid! We willen dan ook zoveel mogelijk mensen inspireren om hun stem te geven aan GroenLinks. Dat doen we via debatten, social media, nieuwsberichten, acties en huis aan huis langs de deuren gaan. Hierbij kunnen we alle hulp goed gebruiken.

Wil jij bijdragen aan een groen, sociaal en open Houten door een sterk GroenLinks? Word dan actief voor onze verkiezingscampagne. Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Wij zijn een partij met enthousiaste en bevlogen mensen.

De afdeling Houten op Campagne
Doe mee!

Helpende handen zijn welkom!

Uiteraard kunnen we flink wat hulp gebruiken bij onze campagne-activiteiten, want campagnevoeren doe je niet alleen. Heb je in de komende tijd een uurtje, een dagdeel of meer beschikbaar om mee te werken aan onze campagne? Neem dan contact op met onze campagneleider. Houd onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.

Wat kun je doen?

• GroenLinks trekt aan de bel: huis-aan-huis campagne voeren
    In wijken waar veel potentiële GroenLinks-stemmers wonen, gaan we op zaterdag 15 februari, 22 februari en 1 maart in kleine groepen de wijk in om onze folders te verspreiden. We proberen zoveel mogelijk met mensen in gesprek te raken, van hen horen wat er speelt in hun wijk en wat zij belangrijk vinden in Houten. Ook kunnen we hen dan meer vertellen over GroenLinks.
    Op zaterdag 18 januari trokken we al aan de bel in de wijk De Hagen en op zaterdag 8 februari spraken we mensen op Het Rond.

• Flyeren op weekmarkten en verkiezingsmarkten
    In de weken voorafgaand aan de gemeenteraadsverkiezingen zullen we aanwezig zijn op de weekmarkten op het Rond, het Oude Dorp en Castellum. Onder meer op 14 februari, 2, 6 en 13 maart. Ook op de verkiezingsmarkten van 8 en 15 maart willen we uiteraard graag ons gezicht laten zien.

• Flyeren op NS-stations
    Op stations komen veel potentiële GroenLinks-stemmers. Op de dagen voor de verkiezingen gaan we dan ook onze folders uitdelen op de stations Houten en Houten Castellum, en met veel enthousiasme zoveel mogelijk reizigers overtuigen om op GroenLinks te stemmen.

Weinig tijd?

Ook als je weinig tijd hebt, kun je ons enorm helpen:

Meedoen?

Wil je graag meedoen aan onze campagne-activiteiten en je inzetten voor een groen, sociaal, open en betrokken Houten? Bel of mail dan onze campagneleider Aleid Groothoff, telefoon: 030 – 637 2621, e-mail: aleid.groothoff@hetnet.nl. Hou onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.

GroenLinks steunen?

Wil jij GroenLinks financieel steunen? Wil jij op de hoogte blijven van wat er speelt? Wil jij meebeslissen over ons politiek programma en onze kandidaten?

Word dan nu lid!