Doe mee

Op 21 maart kiest Houten een nieuwe gemeenteraad. GroenLinks wil een mooi resultaat boeken bij de verkiezingen. Want hoe meer GroenLinks-stemmen, hoe meer raadsleden en dus meer invloed op het gemeentelijk beleid! We willen dan ook zoveel mogelijk mensen inspireren om hun stem te geven aan GroenLinks. Dat doen we via debatten, sociale media, nieuwsberichten, acties en huis aan huis langs de deuren gaan. Hierbij kunnen we alle hulp goed gebruiken.

Wil jij bijdragen aan een groen, sociaal en betrokken Houten door een sterk GroenLinks? Word dan actief voor onze verkiezingscampagne. Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Wij zijn een partij met enthousiaste en bevlogen mensen.

Helpende handen zijn welkom!

Uiteraard kunnen we flink wat hulp gebruiken bij onze campagne-activiteiten, want campagnevoeren doe je niet alleen. Heb je in de komende tijd een uurtje, een dagdeel of meer beschikbaar om mee te werken aan onze campagne? Neem dan contact op met onze campagneleider. Houd onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.

Wat kun je doen?

GroenLinks trekt aan de bel: huis-aan-huis campagne voeren

In wijken waar veel potentiële GroenLinks-stemmers wonen, gaan we op de meeste zaterdagen in februari en maart langs Houtense deuren. Onder het motto ‘niet schreeuwen maar praten’ gaan we met zoveel mogelijk Houtenaren in gesprek om te horen wat er speelt in hun wijk en wat zij belangrijk vinden in Houten. Ook kunnen we hen dan meer vertellen over GroenLinks. We zijn op zoek naar mensen die met ons mee langs de deuren willen en/of willen helpen bij het organiseren hiervan.

Verkiezingsmarkten

In de weken voorafgaand aan de gemeenteraadsverkiezingen zullen we aanwezig zijn op de verkiezingsmarkten op het Rond, het Oude Dorp en Castellum. Daar kunnen we goed hulp bij gebruiken: bij het op- en afbouwen van de kraam of in de bemensing van de kraam.

Debatten

Daarnaast doen we ook mee aan verschillende debatten die worden georganiseerd, zoals het cultuurdebat op 14 februari, het jongerendebat op 7 maart en het slotdebat op 15 maart. We hebben graag GroenLinksers in het publiek om ons te ondersteunen en aan te moedigen!

Weinig tijd?

Ook als je weinig tijd hebt, kun je ons enorm helpen:

• Hang een GroenLinks-poster achter je raam
  • Volg ons op Twitter en retweet onze tweets
  • Deel onze posts op Facebook
  • Werf een lid
  • Nodig je vrienden uit onze Facebook-pagina te liken

Meedoen?

Wil je meedoen aan onze campagne-activiteiten en je inzetten voor een groen, sociaal en betrokken Houten? Bel of mail dan onze campagneleider Willy van der Luit, telefoon: 06-48774940, e-mail: wvanderluit@icloud.com . Hou onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.