Nieuws over Anouk Siegenbeek van Heukelom

Anouk Siegenbeek van Heukelom over evaluatierapport van de windmolens

Anouk Siegenbeek van Heukelom, bestuursvoorzitter van GL Houten, sprak op 10 november jl. op persoonlijke titel in als inwoner van de wijk het Water tijdens het Ronde Tafel Gesprek over het evaluatierapport van de windmolens. Ze sprak over haar voorkeur voor windenergie om de klimaatverandering tegen te gaan, en over de last die ze niet heeft van de windmolens.

GroenLinks Houten van start met vijfkoppige fractie

Het was op het laatste moment nog even spannend maar de uitslag staat nu echt vast: GroenLinks gaat de komende jaren een tweestemmig maar harmonieus groen en sociaal geluid laten horen in de raadszaal. Wij feliciteren Tijm Corporaal en Hilde de Groot van harte met hun verkiezing tot raadslid, en David Jimmink, Willy van der Luit en Dick Veldkamp met hun commissielidmaatschap. Veel succes met jullie taak als volksvertegenwoordiger.

Afscheid van ervaren bestuursleden

Twee zeer ervaren bestuursleden zwaaide GroenLinks Houten uit tijdens haar voorjaarsledenvergadering. Anouk Siegenbeek van Heukelom werd benoemd tot interim-voorzitter. Hilde de Groot en Gerry Engels werden benoemd tot aspirant-bestuurslid.