Nieuws over Willy van der Luit

GroenLinks Houten van start met vijfkoppige fractie

Het was op het laatste moment nog even spannend maar de uitslag staat nu echt vast: GroenLinks gaat de komende jaren een tweestemmig maar harmonieus groen en sociaal geluid laten horen in de raadszaal. Wij feliciteren Tijm Corporaal en Hilde de Groot van harte met hun verkiezing tot raadslid, en David Jimmink, Willy van der Luit en Dick Veldkamp met hun commissielidmaatschap. Veel succes met jullie taak als volksvertegenwoordiger.

Kiezers bedankt!

Tijm Corporaal

De officiële uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen is nu bekend. Hoewel we net geen drie zetels behaalden, laat de uitslag hernieuwd vertrouwen zien in GroenLinks Houten. 1859 inwoners uit Houten, Schalkwijk, Tull en ’t Waal en ’t Goy hebben op GroenLinks gestemd. Vele honderden meer dan tijdens de laatste Tweede Kamer verkiezingen. Heerlijk om te merken dat we weer meer kiezers trekken. Kiezers, ontzettend bedankt voor jullie stem. We gaan er natuurlijk alles aan doen om de idealen van GroenLinks in Houten zo concreet mogelijk uit te dragen.

GroenLinks Houten kiest Tijm Corporaal als lijsttrekker

Onze kandidaten: Tijm Corporaal (1), David Jimmink (3) en Hilde de Groot (2)

De Houtense afdeling van GroenLinks gaat de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 in met Tijm Corporaal als lijsttrekker en een ambitieus verkiezingsprogramma voor een groen, open en sociaal Houten. Tijm is de huidige fractievoorzitter en neemt als lijsttrekker het stokje over van fractiegenoot Andor van Dijk, die in 2010 de lijst aanvoerde. Dat werd besloten tijdens de algemene ledenvergadering op woensdag 20 november.