Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Doe mee

Op 21 maart kiest Houten een nieuwe gemeenteraad. GroenLinks wil een mooi resultaat boeken bij de verkiezingen. Want hoe meer GroenLinks-stemmen, hoe meer raadsleden en dus meer invloed op het gemeentelijk beleid! We willen dan ook zoveel mogelijk mensen inspireren om hun stem te geven aan GroenLinks. Dat doen we via debatten, social media, nieuwsberichten, acties en huis aan huis langs de deuren gaan. Hierbij kunnen we alle hulp goed gebruiken.

Wil jij bijdragen aan een groen, sociaal en open Houten door een sterk GroenLinks? Word dan actief voor onze verkiezingscampagne. Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Wij zijn een partij met enthousiaste en bevlogen mensen.

2. GroenLinks trekt aan de bel in wijk De Hagen

Dankzij de geluidsschermen is de overlast van het treinverkeer flink afgenomen in de Hagen

In de Houtense wijk De Hagen is het goed wonen. Dat concludeert GroenLinks na een wijkbezoek op zaterdag 18 januari. Wijkbewoners zijn tevreden dat het lawaai van het treinverkeer is afgenomen, maar de tunnelbak bij de Rondweg is een grote bron van overlast. Wilt u graag dat GroenLinks ook in uw wijk aan de bel trekt? Neem dan contact met ons op.