Groene lintjes

GroenLinks reikt Groene Lintjes uit

GroenLinks Houten reikte op Wereldmilieudag 5 juni twee Groene Lintjes uit. Daarmee zette zij personen en instanties in het zonnetje die de groene idealen op hun eigen manier waarmaken in de gemeente Houten. In de categorie ‘Duurzaam’ won Wilko Kistemaker van Groen Zonnig Houten, in de categorie ‘Sociaal’ Anne Vaartjes en Joost van Kleef van Honk- en Softbalvereniging Houten Dragons.

Stem nu: wie verdient ons Groene Lintje?

Ter gelegenheid van Wereldmilieudag deelt GroenLinks Houten op 5 juni Groene Lintjes uit aan personen of instanties die de groene en sociale idealen van GroenLinks op hun eigen manier proberen waar te maken in de gemeente Houten. Op basis van de reacties op onze oproep voor nominaties hebben wij een shortlist samengesteld. Breng nu uw stem uit op de kandidaat die wij volgens u op 5 juni in het zonnetje moeten zetten!

Oproep: wie verdient een groen lintje?

GroenLinks Houten reikt ook dit jaar weer het “Groene Lintje” uit, een onderscheiding voor mensen die zich actief inzetten voor groene en/of sociaal-duurzame onderwerpen in de gemeente Houten. U kunt tot 15 mei kandidaten nomineren, vanaf 20 mei kunt u online op uw favoriet stemmen. De winnaar krijgt op Wereldmilieudag, 5 juni a.s., het Groene Lintje uitgereikt.

Groene Lintjes

Op 5 juni, Wereldmilieudag, zijn, net als op zo’n 30 plaatsen elders in Nederland, ook in Houten door GroenLinks een aantal Groene Lintjes uitgedeeld.

GroenLinks deelt groene lintjes uit

Houten is fietsstad 2008 geworden. Ter gelegenheid daarvan deelde GroenLinks lintjes uit aan het college in totaal en aan beleidsmedewerker verkeer Herbert Tiemens in het bijzonder.

Abonneren op RSS - Groene lintjes