GroenLinks is de eerste partij die verkiezingsposters voor de gemeenteraadsverkiezingen in Houten heeft hangen. Vanmorgen vroeg plakte lijsttrekker Tijm Corporaal voorzien van een emmer behanglijm de eerste posters op de verkiezingsborden op het Oude Dorp, het Rond en de Staart. Daarmee houdt GroenLinks een traditie in ere, want ook bij voorgaande verkiezingen hingen onze posters als eerste op de borden.

Niet alleen op de verkiezingsborden, maar ook elders in Houten is GroenLinks zichtbaar aanwezig. Kandidaten van GroenLinks bezoeken de komende weken verschillende wijken in een huis-aan-huis-campagne.  'We komen mensen niet alleen vertellen hoe we Houten groener, socialer en opener maken', vertelt lijsttrekker Tijm Corporaal, 'we willen vooral ook van mensen zelf horen wat hun eigen ideeën zijn voor hun straat of wijk.'

Twee weken geleden spraken we al met bewoners in de Hagen. Dit weekeinde zullen ook onze posterborden verschijnen in diverse tuinen in Houten, Schalkwijk, 't Goy en Tull en 't Waal.