Bij de gemeenteraadsverkiezingen 2010 heeft GroenLinks in Houten een score gehaald van 9,83%.

Dat is helaas wat minder dan de 10,98% bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Maar het betekent wel dat GroenLinks Houten de komende vier jaar weer met een fractie van drie leden in de gemeenteraad zit: Andor van Dijk, Mariëlle Veldhuis en David Jimmink. Zij zullen zich met hulp van anderen blijven inzetten voor een groen en sociaal Houten.

Kiezers: bedankt voor jullie stem op GroenLinks. En natuurlijk ook dank aan iedereen die heeft meegeholpen met de campagne voor deze verkiezingen.

In Houten hadden we een kleine min, maar we scoorden in Houten nog boven het landelijk gemiddelde. We dragen dan ook bij aan het landelijk succes. Landelijk heeft GroenLinks een winst gehaald van 37 gemeenteraadszetels ten opzichte van de verkiezingen van 2006. We hopen dat we deze stijgende lijn kunnen vasthouden en wellicht nog wat kunnen uitbouwen tot aan de verkiezingen voor de Tweede Kamer op 9 juni 2010. GroenLinks Houten heeft zin in de toekomst. Het worden weer 4 jaren van b(l)oeiende politiek!